måndag 30 augusti 2010

Tävling.............


Vem känner igen huset???????????? Priser!

8 kommentarer:

  1. Det gör jag förstås, har varit där med dig!!!!!Börjar med T och slutar på Ö som i Öman. Vad vinner jag nu??????

    SvaraRadera
  2. Du vann en tur och returgångresa till Till Kyrkan i Byn.

    SvaraRadera
  3. Jag har redan varit där så jag byter mot en räkmacka i S-tuna.

    SvaraRadera
  4. Priset går inte att byta....sorry...nåja ok då bara för att det är dy.....

    SvaraRadera
  5. Vet inte vad det är för bööning....Jag vill ha tröstpris!!!!

    SvaraRadera
  6. Inger Du kanske är för ung för att ha varit på detta "paradis" TUBÖLE. Danspalatset på 50-60 talet. Låg på södra sidan om älven!
    Tröstpris: Skogspromenad och hemkomst med 3 l lingon.

    SvaraRadera
  7. Jag fick inte gå på dans vid den tiden! Bra pris, men jag tar nog bara ena halvan idag, lingonen väntar jag med....

    SvaraRadera
  8. Inte vi heller....men vi var olydiga åtminstone i mitten av 50-talet. En "större" tjej som vi bad att få låna tändstickor av för att tända en cigg. sa till oss "Dra innåt"....Skämmit!

    SvaraRadera