tisdag 10 februari 2009



Måste få visa en bild från 1 mars 2008. Dagen innan hade jag halkat i skogen när jag var ute med våra 2 hundar. När jag skulle resa mig upp snurrade foten ett halvt varv så jag förstod min begränsning att komma på fötter. Ringde 112 och se´n husbonden. Ambulansen fick jag dirigera till platsen som heter Panassen och ligger mitt emot Ekolssunds slott efter gamla E 18.

Det blev 20 dagar på Akademiska i Uppsala då det visade sig att jag brutit både smalbenet, skenbenet OCH ett ben i foten.

3 kommentarer:

  1. Staaacckars dig! Så tokigt det kan bli!
    Vi har en aussie, Elviz, som är köpt från inga på Tarnmas Kennel. Han är nu 15 månader och ett yrväder utomhus men sjusovare inne. Är det en aussie du har på 17 år?
    Håller gärna kontakt. Krya på dig.
    Hälsningar/Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva
    Kul att du tittat in på min blogg. Det är Norwichterrier som jag har och min 17on åring är ett barnbarn.
    Hälsningar/Åsa

    SvaraRadera
  3. ...kul, jag har också ett barnbarn på 17.
    Fina vovvar du har.
    Hälsningar/Eva (Prizillas pastiller)

    SvaraRadera