torsdag 26 februari 2009

Just hemkommen från en träff med gamla bowling gänget..........vi har spelat tillsammans i 10 år på tävlingsnivå men jag slutade helt när jag bröt benet. det är bara 5 av oss som fortfarande spelar nu tillsammans med killar . Vi var ett damlag som hette" BK Queentek".
Vi träffades i bowlinghallen som nu har bytt ägare som har renoverat och tom serverar mat och har vinrättigheter. Maten var supergod och helt fantastiskt snyggt upplagd.
Nu har vi bestämt en nästa träff i maj då vi åker till en av tjejernas sommarstuga i Norrtälje för gemytlig samvaro. Vi sover över hela bunten. Detta har vi gjort nästan varje år men då också haft KM på lördagen. Antagligen kan jag inte åka med i år då jag ska åka till Kiruna med Skellefteå Bilkår som har en sista träff innan den upphör och det vill jag inte missa. Vi åker till ett Vildmarksläger och provar på lite av varje....men det får jag berätta om när jag kommer därifrån.

1 kommentar:

  1. Ja visst blev det fint med badkaret! Har gjort ett jättefint draperi i linne igår så snart märker man inte att det är ett badrum som gjorts på 80-talet. Ni skulle ju kunna göra jättebra med inbyggt badkar där avlånga duschen är eller riva bastun (alltså, har ni inte bastat på 30 år så kommer det aldrig att bli av) Det är 30år i år sen vi flyttade till Kattfotvägen, eller hur. Så skulle ni kunna ha ett hörnbadkar och en RIKTIG relax.

    SvaraRadera